pondelok 7. júla 2014

PONDELOK // moja višňová

Milujem ovocie, neznášam stereotypy. Skĺbiť tieto dve veci dohromady mi pomáha sezónne ovocie, najlepšie z vlastnej záhradky. Jahody, čerešne a maliny boli. Marhule budú. A višne sú! Treba to poriadne využiť a vyskúšať hromadu famóznych fit fam receptov, z ktorých mi tečú sliny už pri čítaní a zakomponovať ich do čo najviac jedál.
Začala som zľahka jednoduchou, no neskutočne chutnou, mojou obľúbenou ovsenou. Tá nepokazí nič. Nikdy! 





RECEPT
- pomery si kľudne obmeňte podľa seba, mne to vyhovovalo takto, aj keď s poslednými sústami som mala už fakt problémy :D menej (vločiek) je niekedy viac





voda/mlieko (ja používam takmer vždy vodu alebo ochutené sójové mlieka)

60g ovsených vločiek
100g višní
1 PL holandského kakaa
štipka stévie (alebo hocijakého sladidla - javorový, agávový sirup, med.. whatever)
hrsťjumbo hrozienok
hrsť orieškov (ja som dala mandle, lieskovce a kešu)





Postup - vodu privedieme do varu, prihodíme vločky, chvíľku samotné varíme, pridáme kakao a stéviu, varíme, varíme, varíme, až kým nenadobudne požadovanú konzistenciu, vylejeme do misky, ozdobíme podľa seba a hor sa na ňu!




Dobrú chuť :3



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára